הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/27/2008 11:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל א עם תוכן  כמה שאלות בקשר לmarin alpine trail 6061?
נושא: כמה שאלות בקשר לmarin alpine trail 6061? תאריך: 12/27/2008 11:05:00 PM
מחבר/ת: דניאל א

קניתי שבוע שעבר marin alpine trail 6061.
האופנים מגיעות עם מעצורי דיסק הידראולים, בולמי אוויר.
בקשר לבולם אוויר, אני שוקל 85 קילו, מה הלחץ הממולץ לשים בבולם האחורי והקדמי?
הבנתי שלבולם האחורי יש גם 3 מצבים בחיבור שלו לשילדה, יש לי כמו בורג כזה שאני יכול לכוון אותו במסילה שנמצאת בשילדה.
אחד מהם הכי טוב לכביש שהבולם בקושי עובד(שהוא נמצא הכי למעלה, אמצעי שהוא חצי כביש חצי שטח, ומצב שלישי שהוא רק לשטח והבולם מקבל כמה שיותר לחץ(ההטיה הכי למטה).
בקשר לבולם הקדמי, בצד אחד יש פלסטיק, פתחתי אותו יש שם ונטיל, כשממלאים אוויר בונטיל הזה, זה ממלא אוויר בשני הצדדים? בצד השני אין מכסה פלסטיק, יש מתכת שבתוכנה יש חור קטר כזה ורואים את הבפנים של הונטיל, אפשר ללחוץ עם משהו חד ויוצא משם אוויר.
בקשר לבולם האחורי, יש שם את הגלגל האדום הזה שאפשר לסובב אותו, הבנתי שזה מכוון את הבולם אם לחזור מהר או לאט, משום מה כשאני משנה אותו מצד לצד אני לא מרגיש הבדל בהשפעה שלו על הבולם...? יכול להיות שזה הרוס?
ראיתי למכירה בולם כזה ב 240 שקל, כדאי להחליף בשביל האופציה הזאתי?
אלו האופניים:
http://img187.imageshack.us/img187/2835/27122008010xz5.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/8858/25122008008je5.jpg
http://img522.imageshack.us/img522/1852/27122008011vy3.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/1743/27122008012kf4.jpg
קניתי אותם ב 2500 שקל, הבנתי שזה מחיר זול, האם אני צודק?
תודה לעוזרים :)


חזרה לפורום