טקסט הודעת פורום
12/28/2008 12:12:00 AM
ארז עציון
מחפש המלצה לפדלים Flat
נושא:
מחפש המלצה לפדלים Flat
תאריך:
12/28/2008 12:12:00 AM
מחבר/ת:
ארז עציון
נסיעה לא אגרסיבית , שיחזיקו את הנעל הכי טוב . ללא SPD או מנגנון קליפס אחר
חזרה לפורום