הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/28/2008 12:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  ורד - בבקשה לא לערבב כאן בין שיווק למשהו מקצועי
נושא: ורד - בבקשה לא לערבב כאן בין שיווק למשהו מקצועי תאריך: 12/28/2008 12:58:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

מכיוון שחלק קטן מהדברים שכתבת כאן אינם מקצועיים בעליל (וזה בעירבון מוגבל).
רן שילון - אני בטוח שלא ממליץ לרוכבים שלו לטפס את נס הרים על פלטה...
למה ?
בגלל שאין בזה שום דבר מקצועי ! (מלבד אגו+מתכון בטוח לפציעות).
כרוכב, אני מודה שעליתי את החלק הראשון של צובה על פלטה, אבל באותה נשימה מעולם לא רשמתי זאת או הרשתי !!! כתוכנית אימון למישהו אחר/או משהו דומה.
מקסימום 39/15 אבל זה רק ל MR M כשהוא ממש מחודד...
וגם אם אמצא רוכב ´שיצטרך´ כזה אימון, הוא צריך מינימום וותק של שנתיים שלוש בעלית, או להבדיל - חדר כושר של שלוש עונות עם RM10 של 130 קילו לפחות על מכשיר הסמית/65 קילו משקל גוף.

רבותיי - הזהרו, אימונים קשים, בעיקר כוח, אינם צחוק וזה מתכון בטוח לפציעות


חזרה לפורום