נושא: מכיוון ששאלת לדעתי, אז.. תאריך: 12/28/2008 5:07:00 PM
מחבר/ת: רן שילון
אני כן ממליץ לרוכבים שלי לעלות את נס הרים עם פלטה אבל.. לא לכל הרוכבים שלי אנו משתמשים באימוני עליות ככלל כאימוני חיזוק ספציפיים, אחרי אימוני הכנה בחדר הכושר מבחינת חוזק או חוסן המתאמנים שלנו, אנו מגיעים לפחות ל 2-2.5 פעמים משקל גוף RM10 אחרי שנה או שנה וחצי עם כל מתאמנינו. אין צורך להיות רוכב עלית לשם כך למה אנו עושים זאת? אני מאמין שחיזוק מגן עלינו מפני פציעות ובנוסף, מכיוון שבסוג התחרויות בהן אנו משתתפים, דהיינו נג"ש (בטריאתלון) אנו "נלחמים" לבד ברוח, כל סגנון הרכיבה שלנו שונה מסגנון הרכיבה של הרוכבים אשמח להמשיך ולפתי את הדיון בברכה רן שילון
|