הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/28/2008 7:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירן ציקמן עם תוכן  איך אתה עושה את הווילי הזה?!
נושא: איך אתה עושה את הווילי הזה?! תאריך: 12/28/2008 7:33:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן

בסוף קניתי את האופניים (בתמונה) ואני מת לדעת איך אתה עושה את הווילי עם הרגל על המתלה?


חזרה לפורום