טקסט הודעת פורום
12/28/2008 7:33:00 PM
נירן ציקמן
איך אתה עושה את הווילי הזה?!
נושא:
איך אתה עושה את הווילי הזה?!
תאריך:
12/28/2008 7:33:00 PM
מחבר/ת:
נירן ציקמן
בסוף קניתי את האופניים (בתמונה) ואני מת לדעת איך אתה עושה את הווילי עם הרגל על המתלה?
חזרה לפורום