טקסט הודעת פורום
12/28/2008 10:26:00 PM
נירן ציקמן
לא נעלבתי
נושא:
לא נעלבתי
תאריך:
12/28/2008 10:26:00 PM
מחבר/ת:
נירן ציקמן
המשקף הטוב שלי נקרע אז ´´נאלצתי´´ להשתמש בזה.
חזרה לפורום