נושא: פעם גרתי שם באזור תאריך: 12/28/2008 10:52:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי
איך קוראים לו? עקרון? אני כבל מקרה גר ליד מודיעין וכמובן די קרוב לבן שמן אבל לא רוכב AM לא יודע מה איתך אבל יש לך אופני FR ואתה רוכב AM?הלוואי עליי אופנים כאלה תתחיל לירכב FR וDH!!!!(אתה לא חייב אבל זו הצעה ידידותית)אז אם אתם מגיעים לירכב אגרסיבי באזור מודיעיןו תכתבו פה הודעה אני כבר יראה ויגיב אבל תכתבו בבוקר! :rating: :giveFinger: :mad:
|