הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/28/2008 11:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  גמלי יש דירט אבל..
נושא: גמלי יש דירט אבל.. תאריך: 12/28/2008 11:24:00 PM
מחבר/ת: שי מ

אני בנתיים סטריט כזה בקטנה עד שאופניים שלי יהיו מוכנות באמת לדירט..

מאיפה אתה אחי ?


חזרה לפורום