טקסט הודעת פורום
12/28/2008 11:24:00 PM
שי מ
גמלי יש דירט אבל..
נושא:
גמלי יש דירט אבל..
תאריך:
12/28/2008 11:24:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
אני בנתיים סטריט כזה בקטנה עד שאופניים שלי יהיו מוכנות באמת לדירט..
מאיפה אתה אחי ?
חזרה לפורום