טקסט הודעת פורום
| 12/28/2008 11:32:00 PM |
|
נושא: הם אחלה אופניים אבל תאריך: 12/28/2008 11:32:00 PM
מחבר/ת: שי מ
אני צריך בולם דחוף ויש כבר משהו על הכוונת וגלגלים אני צריך ואז יש לי עוד כמה שיפורים שאני רוצה לשים להם והם הייו האופני דירט בין הטובות ..
שים תמונה לאופניים שלך ..
|
חזרה לפורום |
|
|