טקסט הודעת פורום
| 12/29/2008 1:03:00 PM |
|
נושא: כי כרמי יוסף זה יותר AM תאריך: 12/29/2008 1:03:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי
אתה מוזמן כנראה בשבת לנווה שלום לא בטוח שלח לי מסר של הפלא שלך ואני ידבר איתך לגבי זה ואם אתם נוסעים לירושליים תגיד :rating: :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|