נושא: ותשובות לעופר תאריך: 12/29/2008 1:42:00 PM
מחבר/ת: רן שילון
מה שלומך? כידוע "אינך רוכב חזק במיוחד" :) אימוני חדר כושר - אנו עובדים הרבה מאוד עם מכשיר דחיפת הרגליים Leg press אני מעדיף להשתמש בו, מכיוון שאני מפחד מעומסים גבוהים מידי על הגב התחתון בתרגיל הסקוואט לגבי משקלים וצורת עבודה - תחילת עונה - 3-5 סטים בני 12-15 חזרות בהמשך העונה - פירמידות - 25, 20, 15, 10, 5 חזרות כאשר בכל פעם מעלים משקל המשקלים שהמתאמנים שלנו מגיעים הם 2-3 פעמים משקל גוף (15 חזרות) לגבי הטיפוס עצמו - אנו מחפשים את הגיר המכסימלי בו ניתן לטפס, ועדיין לא לרדת מתחת ל 45-50 סל"ד. אצל הרוכבים החזקים שלנו, אכן מדובר בפלטה גדולה ואצל המאוד חזקים, גם בגיר 21-23 לגבי הקושי שלך בטיפוס - פונקציה של משקל מקווה שעניתי על כל השאלות והתהיות רן
|