טקסט הודעת פורום
| 12/29/2008 2:30:00 PM |
|
נושא: מתי שלחת? תאריך: 12/29/2008 2:30:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בדרך כלל השרות שלהם טוב מאוד. אם לא חוזרים אליך בזמן סביר לבירורים - הרם טלפון למספר של ההזמנות, והסבר שלא קיבלת תשובה.
לצערי אני לא מכיר את הקסדות, אז לא יכול לתת לך תשובה.
|
חזרה לפורום |
|
|