הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2008 8:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רם; צינובר עם תוכן  בעיה בניפוח גלגל
נושא: בעיה בניפוח גלגל תאריך: 12/29/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת: רם; צינובר

שלום, ברשותי אופני הרים עם גלגלי 26 2.1 פנימיות עם ג´יפה.
הבעיה היא - שאני לא יכול לנפח את הגלגל האחורי. עם משאבה ידנית אני מרגיש שכניסת האוויר כאילו חסומה - אולי הג´יפה סתמה את הוונטיל?

עם משאבה בתחנת דלק - לא קורה כלום, אני מצמיד את המשאבה לוונטיל ואין יציאה\כניסה של אוויר. בגלגל הקדמי אין בעיות.

צודה על כל עזרה!!


חזרה לפורום