נושא: בעיה בניפוח גלגל תאריך: 12/29/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת: רם; צינובר
שלום, ברשותי אופני הרים עם גלגלי 26 2.1 פנימיות עם ג´יפה. הבעיה היא - שאני לא יכול לנפח את הגלגל האחורי. עם משאבה ידנית אני מרגיש שכניסת האוויר כאילו חסומה - אולי הג´יפה סתמה את הוונטיל?
עם משאבה בתחנת דלק - לא קורה כלום, אני מצמיד את המשאבה לוונטיל ואין יציאה\כניסה של אוויר. בגלגל הקדמי אין בעיות.
צודה על כל עזרה!!
|