הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2008 8:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירן ציקמן עם תוכן  זה קרה גם לי...
נושא: זה קרה גם לי... תאריך: 12/29/2008 8:52:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן

לפעמים קורה שהג´יפה מתייבשת בפתח הפנימי של הונטיל ואז אין כניסת אוויר


חזרה לפורום