טקסט הודעת פורום
12/29/2008 8:52:00 PM
נירן ציקמן
זה קרה גם לי...
נושא:
זה קרה גם לי...
תאריך:
12/29/2008 8:52:00 PM
מחבר/ת:
נירן ציקמן
לפעמים קורה שהג´יפה מתייבשת בפתח הפנימי של הונטיל ואז אין כניסת אוויר
חזרה לפורום