טקסט הודעת פורום
| 12/29/2008 9:02:00 PM |
|
נושא: כן תאריך: 12/29/2008 9:02:00 PM
מחבר/ת: לואי 8
אפילו במציאות יותר יפות אני רכשתי משם לפני שבוע את הסטרייק שחור אדום ואני ממש מרוצה מהשירות מהקסדה ומהמחיר :rating: :rating: :rating: :rating: :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|