טקסט הודעת פורום
12/29/2008 9:15:00 PM
רם; צינובר
והצלחת לפתור את הבעיה?
נושא:
והצלחת לפתור את הבעיה?
תאריך:
12/29/2008 9:15:00 PM
מחבר/ת:
רם; צינובר
הבנתי שצריך לפתוח את הוונטיל או משהו כזה... :confused:
חזרה לפורום