הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2008 9:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירן ציקמן עם תוכן  יכול להיות שזה יעזור
נושא: יכול להיות שזה יעזור תאריך: 12/29/2008 9:22:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן

אני פשוט חתכתי את הפנימית כדי לשים על השלדה להגנה אבל אתה יכול לנסות לפתוח אותו בטוח שזה לא יזיק


חזרה לפורום