טקסט הודעת פורום
12/29/2008 9:22:00 PM
נירן ציקמן
יכול להיות שזה יעזור
נושא:
יכול להיות שזה יעזור
תאריך:
12/29/2008 9:22:00 PM
מחבר/ת:
נירן ציקמן
אני פשוט חתכתי את הפנימית כדי לשים על השלדה להגנה אבל אתה יכול לנסות לפתוח אותו בטוח שזה לא יזיק
חזרה לפורום