הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2008 12:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eliel v עם תוכן  או קי אז אומרים?
נושא: או קי אז אומרים? תאריך: 12/30/2008 12:18:00 AM
מחבר/ת: eliel v

זה מחירון סביר לאופניים כאלה! עד היום נמצאים זוגות כאלו מהשנתון הנ"ל בקופסאות ברשתות סקוט נורקו ונמכרים החל ב8700!



חזרה לפורום