טקסט הודעת פורום
12/30/2008 12:18:00 AM
eliel v
או קי אז אומרים?
נושא:
או קי אז אומרים?
תאריך:
12/30/2008 12:18:00 AM
מחבר/ת:
eliel v
זה מחירון סביר לאופניים כאלה! עד היום נמצאים זוגות כאלו מהשנתון הנ"ל בקופסאות ברשתות סקוט נורקו ונמכרים החל ב8700!
חזרה לפורום