נושא: בוץ ותקלות. תאריך: 12/30/2008 12:33:00 AM
מחבר/ת: Eli
טיפ לעניין האוזן ומעביר אחורי. תנסה לשלב הילוכים שירחיקו את השרשרת מהגלגל, מכיוון שבוץ שנצבר על הגלגל עובר לשרשרת קרובה מדי לגלגל, נכנס למעביר האחורי וגורם לתקיעת השרשרת כמו כן אם המעביר האחורי בהילוך נמוך 1,2,3 הבוץ בשרשרת או בגלגל המוביל של המעביר האחורי נצמד לחישורים, שפיצים, וגורם להצמדת המעביר האחורי לגלגל מושך אותו לכיוון סיבוב הגלגל, כלפי אחורה, פעולה זו גורמת לשבירת השן המגבילה סיבוב המעביר סביב צירו וגם יכול לגרום לעיקום האוזן. :p
מקדימה רק הילוכים 2 ו 3 ומאחורה תמנע מלשלב 1,2,3. :suss:
לפני רכיבה אני ממליץ לשמן טוב טוב את המעבירים, פדלים ושרשרת.
הכי כיף לרכוב בחורף הישראלי, אבל אל תיכנס עם הראש בבוץ, לפעמים כדאי להרים מהבוץ את האופניים מספר מטרים ותחסוך הרבה עוגמת נפש.
הכל מנסיון של אחד שתמיד הולך ראש בראש ואח"כ מצטער... :rolleyes:
אלי
|