הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2008 7:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן שילון עם תוכן  מסבירים לי לאט, אז אני מבין מהר
נושא: מסבירים לי לאט, אז אני מבין מהר תאריך: 12/30/2008 7:20:00 AM
מחבר/ת: רן שילון

אנסה בכל זאת לענות -
למה לעלות עם פלטה?
אני מאמין גדול באימוני over gear, אימונים בהם אנו מפעילים עומס קבוע גדול לאורך זמן
לא ניתן לסמלץ אימון כזה בחדר הכושר (500 חזרות עם הפסקות - לא מספיק טוב), ולכן אנו עושים זאת בחוץ
איך?
על ידי שימוש בגיר גבוה יותר ממה שצריך לאורך מסלול קבוע
למה נס הרים הוא מצויין?
מכיוון שהשפוע קבוע ולכן גם העומס קבוע.
סך הכל מדובר בסט של 15-17 דקות ( כפול מספר העליות שאנו עושים ), מכיוון שאנו מסתובבים חזרה לפני הסבוב למעלה
איך מנחה?
האימונים הראשונים בעלייה נעשים בליווי מאמן.
מה אני מחפש?
רוצה לראות שהרוכב שולט בעלייה ולא העלייה שולטת ברוכב. מחפש "שקט" בדיווש, ומקשיב לנשימה (עלייה בזון 3-4 ולא מעבר לסף)
איך בונים יכולת כזו?
אנו מתחילים באימוני over gear בשפועים קלים יותר, למשל השפוע הקל בעלייה לזנוח (ממשיכים ישר ולא פונים שמאלה לנס הרים)
בנוסף, עובדים על אימוני over gear קצרים על טריינרים
לגבי טיפוס ושמנים, מזמן לא טפסת איתי :)


חזרה לפורום