הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2008 7:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ונטיל שרדר?
נושא: ונטיל שרדר? תאריך: 12/30/2008 7:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בכל פנצ´ריה יפתחו לך אותו בשניה, ולא יקחו כסף.

ונטיל פרסטה?
אז זה רמז שהגיע הזמן לעבור לשרדר.......


חזרה לפורום