טקסט הודעת פורום
12/30/2008 7:41:00 AM
איתן ברמן
ונטיל שרדר?
נושא:
ונטיל שרדר?
תאריך:
12/30/2008 7:41:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
בכל פנצ´ריה יפתחו לך אותו בשניה, ולא יקחו כסף.
ונטיל פרסטה?
אז זה רמז שהגיע הזמן לעבור לשרדר.......
חזרה לפורום