נושא: בוקר טוב רן תאריך: 12/30/2008 9:47:00 AM
מחבר/ת: עופר פוזנר מומנטום
רן כוונתך וכיוון מעשיך ברורים . לעומתך אני מאמין רק במדדים ובתוצאות. האם אתה מסוגל או רוצה לאתגר את השיטות השונות שכל אחד מאיתנו מציע? אולי להעמיד מטרה ברורה על שיפור ביכולת של איש זה או אחר ולבחון האם משיגים אותה כמתוכנן? הרי אתה יודע, איני רץ יותר רק שוחה ורוכב, אתה מכיר את הרצון שלי לרדת משעה באילת באופניים בכל דרך, אולי דרכך טובה יותר, אבל אני צריך הוכחות ברורות לכך. מטרתי הינה,למצוא את האימון הנכון והאפקטיבי ביותר, העמד מולי רוכב ברמה טובה, הכן לו תוכנית אימון מוגדרת ותחומה בזמן, נקבע תאריכים לטסטים שאותם יהיה מישהו שימדוד וירשום. מולו אבצע את אותם טסטים בשיטה שלי. התוצאות ידברו בעד עצמן. מה דעתך ?
|