נושא: מדדים תאריך: 12/30/2008 10:52:00 AM
מחבר/ת: רן שילון
אז איך אנחנו מאמנים? הכי פשוט שבעולם - טסט 20 דקות על טריינר עם מד וואטים + חודש אימונים + טסט נוסף + עוד חודש וחוזר חלילה על מנת לרדת משעה באילת, תצטרך להוציא בממוצע למעלה מ 330W לאורך המסלול איך מוציאים כל כך הרבה? דוחפים גיר גדול לשם השוואה, בהוואי, הקדנס הממוצע של הטריאתלטים המובילים הוא 82-86 סל"ד (במהירות של 38-40 קמ"ש)
|