הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2008 10:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן שילון עם תוכן  מדדים
נושא: מדדים תאריך: 12/30/2008 10:52:00 AM
מחבר/ת: רן שילון

אז איך אנחנו מאמנים?
הכי פשוט שבעולם -
טסט 20 דקות על טריינר עם מד וואטים
+ חודש אימונים
+ טסט נוסף
+ עוד חודש
וחוזר חלילה
על מנת לרדת משעה באילת, תצטרך להוציא בממוצע למעלה מ 330W לאורך המסלול
איך מוציאים כל כך הרבה?
דוחפים גיר גדול
לשם השוואה, בהוואי, הקדנס הממוצע של הטריאתלטים המובילים הוא 82-86 סל"ד (במהירות של 38-40 קמ"ש)


חזרה לפורום