הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2008 11:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר פוזנר מומנטום עם תוכן  רן אתה לא מרים את הכפפה ?
נושא: רן אתה לא מרים את הכפפה ? תאריך: 12/30/2008 11:29:00 AM
מחבר/ת: עופר פוזנר מומנטום

מה שאני מציע זו תחרות בין שתי שיטות אימון .
מה שכתבת הינו אולי נכון לגילאים צעירים למישהו שלא מסתכל קדימה להרבה שנות אימונים.כך אני מאמין.
אבל לבדיקה ולהכניס קצת פילפל ותחרותיות הצעתי ממש תחרות .
אולי אתה ואני, מה אתה אומר ?
אגב לגבי אילת אני רכבתי על ממוצא של 390וואט בעלייה ו415 בירידה ,ממוצא סלד היה 101.
לכן איני מאמין שאני אוכל לבצע את מה שאתה מציאה ,אבל בוא נבדוק ,בוא נתחרה .
עופר
יום שבת זה אני עושה טסט של רכיבת 10 ק"מ אתה מוזמן,
או תרצה את פירטי המקום תעשה את הטסט עם קבוצתך בזמנים שנוחים לך,אשמח להשאיל לך את מד ההספק שלי.


חזרה לפורום