טקסט הודעת פורום
12/30/2008 4:24:00 PM
סרגיו זוניס
29 אינצ
נושא:
29 אינצ
תאריך:
12/30/2008 4:24:00 PM
מחבר/ת:
סרגיו זוניס
האם מותר להתחרות איתם? האם בכלל שווה לקנות ?אני ממתין לתשובות רגע לפני שידרוג.... :mad:
חזרה לפורום