טקסט הודעת פורום
12/31/2008 2:23:00 PM
עמית
מחיר
נושא:
מחיר
תאריך:
12/31/2008 2:23:00 PM
מחבר/ת:
עמית
כמה עלה לך לעשות אותם בלי הילוכים, אני שואל כי יש לי גם אותו אופניים :p
חזרה לפורום