נושא: גם אני חיפשתי ואז תאריך: 12/31/2008 4:17:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
הגעתי למסקנה שפשוט צריך לנסות ולראות איך הולך בעיקרון זה תלוי מה מפריע אם זה הרבה צמחיה אז תהיה לך עבודה קשה כי אתה צריך לפנות את כל הצמחיה שזה קשה ורק אז תוכל להתחיל לעבוד על האדמה אם זה פשוט לסדר את האדמה אז זה דיי פשוט המלצה שלי תתחיל לנסות ולראות איך אתהמסתדר ואם תגיע לבעיה עם משו אז תשאל
|