הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2008 4:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 12/31/2008 4:41:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

SIXSIXONE STRIKE 2008
אני רוכב איתה היא גם נוחה מאוד,ריפודים מתפרקים,נראית ממש טוב עיצוב מוטוקרוס
בקיצור קסדה מעולה
היא עוהל משהו כמו 700 אבל יש מבצע כאן באתר בשופ הרים ל500 שקל שווה מאוד!!
עוד קסדה מעוהל האי הGIRO REMEDY יש אותה ברשת מצמן
גם יפה מאוד ונוחה



חזרה לפורום