נושא: מלא!!! תאריך: 12/31/2008 5:29:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit
קודם כל הרמדי עולה 980 ולא 800 אבל היא שווה את הכסף!!!!! יש את הבלסטיק של בל ואם אתה רוצה להזמין מהאינטרנט אז יש מלא אדירות בפחות כסף כמו: fox rampage(אני קניתי ב60 דולר חדשה!!) tld למיניהן six six one evo carbon rockgarden וכו´
|