הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2008 5:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור hit-spit עם תוכן  מלא!!!
נושא: מלא!!! תאריך: 12/31/2008 5:29:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit

קודם כל הרמדי עולה 980 ולא 800 אבל היא שווה את הכסף!!!!!
יש את הבלסטיק של בל ואם אתה רוצה להזמין מהאינטרנט אז יש מלא אדירות בפחות כסף כמו: fox rampage(אני קניתי ב60 דולר חדשה!!)
tld למיניהן
six six one evo carbon
rockgarden
וכו´


חזרה לפורום