הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2008 11:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Crazy Sheep עם תוכן  גם על הGT - AVALANCE 0.1 אני קראתי הרבה ביקורות
נושא: גם על הGT - AVALANCE 0.1 אני קראתי הרבה ביקורות  תאריך: 12/31/2008 11:03:00 PM
מחבר/ת: Crazy Sheep

טובות, אבל לא התנסתי בעצמי.
לי באופן אישי כל האופניים ברמה הזאת שנסיתי הרגישו בדיוק אותו דבר,
חוץ מהגארי פישר שזה היה משהו אחר כבר..


חזרה לפורום