טקסט הודעת פורום
| 12/31/2008 11:03:00 PM |
|
נושא: גם על הGT - AVALANCE 0.1 אני קראתי הרבה ביקורות תאריך: 12/31/2008 11:03:00 PM
מחבר/ת: Crazy Sheep
טובות, אבל לא התנסתי בעצמי. לי באופן אישי כל האופניים ברמה הזאת שנסיתי הרגישו בדיוק אותו דבר, חוץ מהגארי פישר שזה היה משהו אחר כבר..
|
חזרה לפורום |
|
|