הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/1/2009 12:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גלעד סולטר עם תוכן  לסדר את האדמה...
נושא: לסדר את האדמה... תאריך: 1/1/2009 12:16:00 AM
מחבר/ת: גלעד סולטר

אתה גם עוקר ממש עשביה או רק מפנה אבנים וצמחיה רצינית ומחכה שהרוכבים כבר יעשו את העבודה...?


חזרה לפורום