טקסט הודעת פורום
1/1/2009 12:16:00 AM
גלעד סולטר
לסדר את האדמה...
נושא:
לסדר את האדמה...
תאריך:
1/1/2009 12:16:00 AM
מחבר/ת:
גלעד סולטר
אתה גם עוקר ממש עשביה או רק מפנה אבנים וצמחיה רצינית ומחכה שהרוכבים כבר יעשו את העבודה...?
חזרה לפורום