הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/1/2009 7:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  אפפעם אל תחכה לרוכבים
נושא: אפפעם אל תחכה לרוכבים תאריך: 1/1/2009 7:45:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

חח הם יתחילו לרכב רק כשיהיה משו שווה
תלוי איזה מסלול אתה עושה באיזה שטח ומה אתה מתכנן שיהיה בו
בעיקרון אתה צריך ליצור את המסלול להכין אותו לרכיבה זתמורת שאם אתה רוצה שזה יהיה מסלול DH אז אתה יכול להשאיר אבנים ושורשים כי זה כיף בDH ולבנות רמפות ולסדר דרופים זה ממש לא בעיה
זה תלוי איזה סגנון מסלול אתה רוצה ובאיזה שטח


חזרה לפורום