הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/3/2009 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גנצי גנץ עם תוכן  שלום לכולם
נושא: שלום לכולם תאריך: 1/3/2009 4:12:00 PM
מחבר/ת: גנצי גנץ

הדיסקים שלי בזמן האחרון עושים הרבה רעש... שאני עוצר יש מלא רעשים וגם כשאני נוסע מה לעשות?????? :confused:


חזרה לפורום