טקסט הודעת פורום
1/3/2009 4:12:00 PM
גנצי גנץ
שלום לכולם
נושא:
שלום לכולם
תאריך:
1/3/2009 4:12:00 PM
מחבר/ת:
גנצי גנץ
הדיסקים שלי בזמן האחרון עושים הרבה רעש... שאני עוצר יש מלא רעשים וגם כשאני נוסע מה לעשות?????? :confused:
חזרה לפורום