טקסט הודעת פורום
| 1/3/2009 7:27:00 PM |
|
נושא: שלום תאריך: 1/3/2009 7:27:00 PM
מחבר/ת: גנצי גנץ
ביום שבת הבאה עומדת להיות הרכיבה הראשונה כנראה ביער בן שמן אני קופץ דרופים עד 1.20 +- יש טיפים??? או סינגלים סינגלים שכדי להתחיל איתם?? נ.ב אין לי טכניקה ממש ואני רוכב על זנב קשיח kona five o תודה לכל מי שהגיב!!! :rating: :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|