נושא: help plizzzzzz תאריך: 1/4/2009 6:45:00 PM
מחבר/ת: רוי לחיאני
אני רוצה לקנות אופניי דירט אני מתלבט בין ה DB ASSAULT ,specialzed p1 ,ו mongoos fierball מישהו יכןל לעזור לי להחלית? ראיתי את השילדה של הDB Assault נקייה ב450 מה יעלה לי יותר אופנים חדשות או לסדר את השילדה? תודה מראש דירט למצחחחחחחחחח.
|