טקסט הודעת פורום
1/4/2009 10:59:00 PM
idan 66
כל הכבוד!!!
נושא:
כל הכבוד!!!
תאריך:
1/4/2009 10:59:00 PM
מחבר/ת:
idan 66
אם היו יותר אנשים כמוך ,העולם היה מקום טוב יותר לחיות בו.
חזרה לפורום