הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2009 11:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  השוואה גרועה
נושא: השוואה גרועה תאריך: 1/4/2009 11:40:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

הרמות של השילדות לא אותו הדבר .. השילדה של הפיירבול מאוד חזקה וכבדה ואגרסיבית עם משיכה גרועה .. לא תיהיה לך נוחה לדירט ואורבן.
האסלוט .. שילדה נוחה מאוד .. לא כבדה אבל גם לא חזקה ממש אבל עם משיכה טובה ! =אם אתה מתחיל זאת אחלה של שילדה.
ה P1 .. שילדה חזקה,לא כבדה,משיכה טובה =אחלה בחלה של שילדה !
המלצה .. תוריד מהרשימה את הפיירבול. תשאר עם אסלוט וה P1 .. אבל עם עדיפות ענקית ל P1


חזרה לפורום