נושא: מנסיון של מישהו שרכב על שניהם.... תאריך: 1/5/2009 7:47:00 AM
מחבר/ת: ady ury
אחרי שרכב אולי איזה שנתיים או יותר על P3 !! הוא החליף ל- ASSAULT. שאלתי אותו מה פתאום....והוא אמר שהאסולט הרבה יותר טובים.... ולא מבין איך אנשים אומרים ישר :שלדה חלשה .... ה- פיירבול לדעתי בכלל לא ברמה של האחרים
|