טקסט הודעת פורום
| 1/5/2009 4:12:00 PM |
|
נושא: אלינווווורררר!!!! תאריך: 1/5/2009 4:12:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
תותחית!!
יוזמה ברוכה. אנסה לשלוח את אשתי, למרות שהקשר שלה למחשבים קלוש יותר מהקשר לאופניים - והיא בכלל לא רוכבת......
יאללה, נשואים, לשלוח את הנשים. שיבינו שיש עוד שרוטים כמוכם :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|