נושא: מה זה שטח? תאריך: 1/5/2009 7:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
עשיתי עם פיירבול AM במשך כשנה - והיה מצויין. החלפתי רק כשעברתי לש"מ.
רק שים לב שמוט הכסא המקורי קצר מדי (בשבילי היה) בשביל דיווש. אני קניתי נוסף, ואת המקורי קיצרתי לטובת הנמכה קיצונית.
הם גם מקבלים צמיגים עד 2.4, ואולי גם יותר. מכיון שהם קשיחים מאוד, הרכבתי צמיג רחב גם מאחור, כדי לשפר קצת את האחיזה והרכות.
אם התקציב מוגבל - זו פשרה ראויה, לטעמי.
|