טקסט הודעת פורום
| 1/5/2009 9:57:00 PM |
|
נושא: ברור שהP1 ... תאריך: 1/5/2009 9:57:00 PM
מחבר/ת: שי מ
גם במפרט וגם בשילדה ..
אבל עם אתה מתחיל תתחיל עם משהו יד שניה עם מפרט נחמד כי בהתחלה אתה הורס ... שובר .. לומד ...
אבל עם כבר בא לך להשתדרג אז זה רק ה-P1 .. !
(ממה שאתה מתלבט כמובן שיש הרבה יותר טובים) ..
|
חזרה לפורום |
|
|