הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/7/2009 12:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר דגן עם תוכן  גלגלים לאופני שטח
נושא: גלגלים לאופני שטח תאריך: 1/7/2009 12:57:00 PM
מחבר/ת: עומר דגן

אני מעוניין להחליף את הגלגלים אצלי -WTB ל-Mavic
Crossmax ST ,יש למשהו נסיון או דעה בעניין?

תודה מראש.


חזרה לפורום