טקסט הודעת פורום
1/7/2009 12:57:00 PM
עומר דגן
גלגלים לאופני שטח
נושא:
גלגלים לאופני שטח
תאריך:
1/7/2009 12:57:00 PM
מחבר/ת:
עומר דגן
אני מעוניין להחליף את הגלגלים אצלי -WTB ל-Mavic
Crossmax ST ,יש למשהו נסיון או דעה בעניין?
תודה מראש.
חזרה לפורום