טקסט הודעת פורום
| 1/7/2009 2:55:00 PM |
|
נושא: khs xc 104 2008 אך האופניים ? תאריך: 1/7/2009 2:55:00 PM
מחבר/ת: דין קשת
אני רוכב חדש ומעוניין לקנות אופניים KHS XC 104 שנת 2008 , אך האופניים , אך השילדה ועם הם מתאימות לקפיצות ( לא ריחופים ) ולסינגלים ! יש להם בעיות נפוצות ?
אשמח לתשובות מכמה שיותר :]
|
חזרה לפורום |
|
|