טקסט הודעת פורום
| 1/7/2009 5:13:00 PM |
|
נושא: יעזור תמונה ומפרט תאריך: 1/7/2009 5:13:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
אבל רק מהדגם והחברה אני יכול להגיד לך שנראה לי שאלה אופני קרוס קאנטרי 2 סיבות: 1) רשום בדגם XC מה שאומר קרוס קאנטרי 2) KHS מייצרים בעיקר אופני קרוס חחח
תעלה תמונה ומפרט או חכה למישו שמכיר תאופניים
|
חזרה לפורום |
|
|