נושא: זה כאילו אמרתה מחליף סובארו למרצדס תאריך: 1/7/2009 8:14:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
איןן מה להשוות ביכלל גלגל חזק בטרוף וקל יחסית לדיטרק של מאויק קח בחשבון שהקרוסמקס מקביל ל819 שה819 נותן לך אפשרויות לנבות שונות בעוד שהקרוסמקס מגביל אותך לנבה של מאויק אבל סבבה לך על זה זה מה שניקרא לכוון גבהה דורון :p :p
|