הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2009 1:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ירידות פעם ב...
נושא: ירידות פעם ב... תאריך: 1/8/2009 1:36:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה תלוי בעיקר באופי השטח (סלעים, מדרגות..), ובאופי הרכיבה שלך (מהירות, טכניקה).

קשה להבהיר בשתי מלים, אבל אתה יכול לרדת איתם את מנרה 10 פעמים ביום, ולא יקרה להם כלום (מלבד שחיקה מוגברת של רפידות הבלמים...) - בתנאי שתרכב לאט.
הגיאומטריה שלהם גם לא תעודד אותך לדהור בירידות - אבל זה לא אומר שאי אפשר, ורוכב DH מנוסה יכול להגיע גם עם אופניים כאלה למהירויות גבוהות מאוד, שיערערו את המבנה שלהם, בסופו של דבר.

בקיצור, אם אתה רוכב רגוע, טיולים, דיוושים, עליות - וגם קצת ירידות, לא נורא.
אם יש לך תוכניות לשפר יכולות מהחינת מהירות בירידות, במיוחד בירידות טכניות, כדאי לחשוב על אופניים אחרים.


חזרה לפורום