טקסט הודעת פורום
| 1/9/2009 2:21:00 AM |
|
נושא: צבעתי תקרוס..! תאריך: 1/9/2009 2:21:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון
יצא פצצה! רק התחלתי להרכיב עוד לא מורכב הרבה אבל יפה...
קצת קשה לראות אבל הלבן פנינה של הקדימה והאחורה הוא צבע פנינה שמתחלף לכחול כזה במקומות שהאור מאיר עליו...במציאות זה ממש מגניב!
הינה תמונה מהפרוייקט..
|
חזרה לפורום |
|
|