נושא: :rating: שחור זה יפה תאריך: 1/9/2009 9:21:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ויש הרבה כבוד על הדבקות במשימה של השיפוץ :cool:
אבל בענייני צילום - יש לך מקום לשיפורים. למשל, תמונה על רקע שאפשר יהיה לראות את האופניים :eek:
נו, אל תשאיר אותנו במתח. דפקת עבודה - תן לשטוף את העיניים כמו שצריך ;)
|