נושא: כשמסוכן כדאי לרכב בצוותא......... שלח tiranm1 תאריך: 11/5/2002 11:05:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
שני רוכבי אופניים רוכבים להנאתם בסינגל פראי בערבות אפריקה. לפתע מופי מולם אריה ענק, רעב ונוטף ריר.... "מה עושים " שואל רוכב א´ "הופכים כיוון וטסים מכאן בכל הכוח" משיב רוכב ב´. "מה קרה לך ?" שואל א´ "בחיים לא תשיג אריה רעב" הוא קבע.
"את האריה אני לא אשיג" ענה ב´ "אבל אותך כן........."
|