הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2002 11:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  כשמסוכן כדאי לרכב בצוותא......... שלח tiranm1
נושא: כשמסוכן כדאי לרכב בצוותא......... שלח tiranm1 תאריך: 11/5/2002 11:05:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר

שני רוכבי אופניים רוכבים להנאתם בסינגל פראי בערבות אפריקה.
לפתע מופי מולם אריה ענק, רעב ונוטף ריר....
"מה עושים " שואל רוכב א´
"הופכים כיוון וטסים מכאן בכל הכוח" משיב רוכב ב´.
"מה קרה לך ?" שואל א´ "בחיים לא תשיג אריה רעב" הוא קבע.

"את האריה אני לא אשיג" ענה ב´ "אבל אותך כן........."




חזרה לפורום