טקסט הודעת פורום
1/9/2009 4:57:00 PM
אלי בן-נון
אני צלם גרוע אני יודע.. ;)
נושא:
אני צלם גרוע אני יודע.. ;)
תאריך:
1/9/2009 4:57:00 PM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
מה זאת אומרת "ויש הרבה כבוד על הדבקות במשימה של השיפוץ"
:confused:
חזרה לפורום